STRIKKOTEKET..

JIPPI - Det er kommet en ny nettside hvor alle kan kjøpe strikke/hekle mønster. De startet så smått opp i fjor, men det er først nå på sen sommeren/ høsten som det virkelig begynte å ta av.. Dette er en side som ligner på ravelry, men forskjellen er at på denne siden er alt på norsk.

Den heter https://www.strikkoteket.no/ og holder til i Bergen.

De som startet opp ønsket å samle alle hobbystrikkere til en felles side, hvor ALT skal foregå på NORSK.. alt fra menyer til oppskrifter. Og lurer du på noe, og sender en melding til de, så svarer de med en gang.. de har knallgod service!!!

Når du kommer inn på siden så har de en meny på toppen som enkelt viser mønsteroversikt, butikk oversikt, informasjon etc..

Her er mange fine mønster som kan være til inspirasjon for alle håndarbeidsglede :)  Det er klær, interiør og leker.. En side som ALLE strikkeglade må inn å se på.

Jeg har lagt til Bonningen der i butikkoversikten, så om dere vil.. så kan dere gå inn på butikker i menyen, å søke opp Bonningen.

Ønsker alle mine følgere en fin høst, og kos dere med bonningen foran peisen :)

..og snart så kommer det flere nye gensere....så jeg håper dere og flere til er med på lasset fremover :)

Klem fra meg

Følg meg gjerne på https://www.facebook.com/bonningen/ Her legger jeg ut ideer og tips til strikking.

Ingen kommentarer

Skriv en ny kommentar

BONNINGEN - NØKKELEN TIL AVKOBLING

BONNINGEN - NØKKELEN TIL AVKOBLING

48, Vegårshei

Bonningen er ett lokalt uttrykk for strikketøy i kommunen hvor jeg kommer fra. Min mor lærte meg strikkekunsten da jeg var 7 år. Hun visste hvilken nytte og glede det ville gi meg i livet.. Jeg lærte strikkekunsten videre til min datter, så gleden går i arv. Med denne bloggen ønsker jeg å inspirere andre til å finne nøkkelen til avkobling - gjennom bonningen. Følg også BONNINGEN på FB